Με στόχο να αφυπνίσουν, αρχικά, τους μαθητές των μεγαλύτερων τάξεων του σχολείου οι συμμετέχοντες ανέλαβαν τον ρόλο ερευνητών και τους υπέβαλαν κάποιες ερωτήσεις. Οι απαντήσεις που συγκέντρωσαν τους βοήθησαν να διερευνήσουν τις συνήθειες που σχετίζονται με την κατανάλωση του νερού. Ακολούθησε συζήτηση μεταξύ των «ερευνητών» και των «ερωτώμενων» με σκοπό να ενισχυθεί στους δεύτερους η υιοθέτηση μιας πιο υπεύθυνης στάσης απέναντι στη χρήση αυτού του πολύτιμου αγαθού.
Στη συνέχεια, οι μαθητές της Δ΄ έδωσαν φωνή στο παραμύθι «Στάση βροχοσταλίδων!» (διασκευή από το βιβλίο Ουρανοκαμώματα, Μερκούριος Αυτζής, εκδ. Ελληνικά Γράμματα, Αθήνα, 2000), θέλοντας, μέσα από ένα όμορφο αφηγηματικό ταξίδι, να μεταφέρουν στους μικρότερους μαθητές το μήνυμα της σημασίας του νερού για τον πλανήτη μας!
Τέλος, δημιούργησαν μια αφίσα όπου συγκέντρωσαν το υλικό των δράσεών τους — το ερωτηματολόγιο και το παραμύθι — ώστε να μπορεί να το χρησιμοποιήσει κάθε επισκέπτης του σχολείου ή της ιστοσελίδας μας. Αν θέλετε κι εσείς να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο ή να ακούσετε το παραμύθι μπορείτε να σαρώσετε τους κώδικες γρήγορης απόκρισης (QR).
Εκπαιδευτικός: Κωστούλα Ντούμα ΠΗΓΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας. "blog AMFIKLIA"
Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο.
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια με υβριστικό, συκοφαντικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα διαγράφονται άμεσα.
To "blog AMFIKLIA" δεν υιοθετεί τις απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.