Δευτέρα, 1 Δεκεμβρίου 2014

Απάντηση Digea στο ερώτημα μας σχετικά με το ψηφιακό σήμα

Αγαπητέ κύριε .......(για ευνόητους λόγους παραλείπεται) καλησπέρα σας.
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το ενδιαφέρον σας.

Σχετικά με το ερώτημα που μας θέσατε σας ενημερώνουμε ότι η περιοχή που μας αναφέρετε βρίσκεται στα όρια της περιοχής κάλυψης.
Δοκιμάστε περιστρέφοντας αργά την κεραία σας (προσοχή πρέπει να είναι προσανατολισμένη προς το κέντρο εκπομπής «Χλωμό»), να δείτε σε ποιο σημείο βελτιστοποιείται η ισχύς και η ποιότητα του σήματος. Υπάρχει περίπτωση επίσης, να απαιτείται ενισχυτής, λόγω του ότι είστε στα όρια της περιοχής κάλυψης.
Εάν το πρόβλημα παραμένει, δοκιμάστε να κάνετε χειροκίνητο συντονισμό στις συχνότητες 33 (570
MHz) & 35 (586MHz), στις οποίες εκπέμπεται το ψηφιακό σήμα.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επαναφέρετε το δέκτη στις εργοστασιακές του ρυθμίσεις (συμβουλευτείτε τις οδηγίες χρήσης για τη διαδικασία) και στη συνέχεια να προχωρήσετε με νέα αναζήτηση.

Για διευκόλυνσή σας, σας επισυνάπτουμε το χάρτη κάλυψης του ψηφιακού σήματος για να εξετάσετε την περιοχή που σας ενδιαφέρει.

Σας γνωρίζουμε ότι στο site μας, www.digea.gr υπάρχει ενότητα «Συχνές Ερωτήσεις», η οποία εμπλουτίζεται συνεχώς και μπορείτε να ανατρέξετε για περισσότερες πληροφορίες.

Τμήμα εξυπηρέτησης τηλεθεατών

cid:image001.png@01CFF392.A2EA90D0
www.digea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: