Λάβαμε στυο e-mail μας την παρακάτω επιστολή την οποία δημοσιεύουμε κατόπιν συνεννόησης με την αποστολέα της, που επιθυμεί να δημοσιευτεί.
Βρισκόμαστε και πάλι στην παλιά Εθνική Οδό Αθηνών
Λαμίας, μετά τη Λιβαδειά.
Δυστυχώς και πάλι αντιμετωπίσαμε τον ατέρμονα συρμό νταλικών και φορτηγών σε αμφότερα τα ρεύματα κυκλοφορίας. Συνέχισαν τα πολλά επικίνδυνα σλάλομ και άραγε είναι οι οδηγοί σε καλή φυσική κατάσταση, έχουν την απαραίτητη τεχνική και γερά νεύρα? Επαναλαμβάνουμε λοιπόν ότι η φέρουσα ικανότητα του οδικού αυτού άξονα είναι πλήρως απαξιωμένη γιατί:
α) Η αύξηση των διοδίων έχει διοχετεύσει προς αυτόν ένα ακόμα μεγαλύτερο μέρος της κυκλοφορίας υπερβαρέων οχημάτων κυρίως βαλκανικών, πρώην ΕΣΣΔ, ακόμη και ασιατικών. Έτσι, για να εξοικονομούν τα ξένα φορτηγά ως επί το πλείστον από τα διόδια θέτουν σε κίνδυνο τις ζωές μας.
β) Υπό συνθήκες κρίσης οι οδηγοί πιέζονται να υπακούουν σε εξοντωτικά ωράρια εργασίας με ταχύτητες πέραν των επιτρεπομένων ορίων σε ένα δρόμο παρωχημένων προδιαγραφών οδοποιίας μέσα από τους κεντρικούς δρόμους μικρών χωριών και πόλεων
γ) Τα αστυνομικά τμήματα ελλιπώς επανδρωμένα ή υπό κατάργηση λόγω οικονομικής κρίσης ,αποδεκατισμένα και αντιμέτωπα στην αυξημένη εγκληματικότητα, αδυνατούν στην αστυνόμευση.
Χρειάζεται τουλάχιστον 2 με 3 φορές όμως να στήσουν μπλόκα και να ρίξουν πρόστιμα για να το σκεφτούν καλύτερα οι μεταφορικές εταιρείες και να επιστρέψουν στους αυτοκινητόδρομους.
δ) Να μη μιλήσουμε για την μόλυνση της ατμόσφαιρας από τα καυσαέρια αυτών των μεγαθηρίων. Την εισπνέουμε οι ντόπιοι και τα παιδιά μας που μέχρι σήμερα ζούσαν στην ολοκάθαρη ατμόσφαιρα στους πρόποδες του Παρνασσού.
Δυστυχώς και πάλι αντιμετωπίσαμε τον ατέρμονα συρμό νταλικών και φορτηγών σε αμφότερα τα ρεύματα κυκλοφορίας. Συνέχισαν τα πολλά επικίνδυνα σλάλομ και άραγε είναι οι οδηγοί σε καλή φυσική κατάσταση, έχουν την απαραίτητη τεχνική και γερά νεύρα? Επαναλαμβάνουμε λοιπόν ότι η φέρουσα ικανότητα του οδικού αυτού άξονα είναι πλήρως απαξιωμένη γιατί:
α) Η αύξηση των διοδίων έχει διοχετεύσει προς αυτόν ένα ακόμα μεγαλύτερο μέρος της κυκλοφορίας υπερβαρέων οχημάτων κυρίως βαλκανικών, πρώην ΕΣΣΔ, ακόμη και ασιατικών. Έτσι, για να εξοικονομούν τα ξένα φορτηγά ως επί το πλείστον από τα διόδια θέτουν σε κίνδυνο τις ζωές μας.
β) Υπό συνθήκες κρίσης οι οδηγοί πιέζονται να υπακούουν σε εξοντωτικά ωράρια εργασίας με ταχύτητες πέραν των επιτρεπομένων ορίων σε ένα δρόμο παρωχημένων προδιαγραφών οδοποιίας μέσα από τους κεντρικούς δρόμους μικρών χωριών και πόλεων
γ) Τα αστυνομικά τμήματα ελλιπώς επανδρωμένα ή υπό κατάργηση λόγω οικονομικής κρίσης ,αποδεκατισμένα και αντιμέτωπα στην αυξημένη εγκληματικότητα, αδυνατούν στην αστυνόμευση.
Χρειάζεται τουλάχιστον 2 με 3 φορές όμως να στήσουν μπλόκα και να ρίξουν πρόστιμα για να το σκεφτούν καλύτερα οι μεταφορικές εταιρείες και να επιστρέψουν στους αυτοκινητόδρομους.
δ) Να μη μιλήσουμε για την μόλυνση της ατμόσφαιρας από τα καυσαέρια αυτών των μεγαθηρίων. Την εισπνέουμε οι ντόπιοι και τα παιδιά μας που μέχρι σήμερα ζούσαν στην ολοκάθαρη ατμόσφαιρα στους πρόποδες του Παρνασσού.
Εν τω μεταξύ τα ατυχήματα αυξάνουν και όταν θα
γίνουν και πολύνεκρα τότε ίσως το σκεφθούν οι ιθύνοντες. Και οι
τοπικοί παράγοντες έπαψαν πια να ασχολούνται και προφανώς δεν το ανακοίνωσαν
ούτε στον Υπουργό που επισκέφθηκε την Τιθορέα προσφάτως . Διάβασα το Δ. Τύπου και
αναφέρονται μόνο στα διόδια (που δεν πρόκειται να μειωθούν για χάρη των
φορτηγατζήδων που έρχονται από τα Βαλκάνια και αλλού). Ας τους
συνδράμουμε λοιπόν για να κάνουν οικονομία οι μεταφορικές εταιρείες
E.Λαουτάρη
Μήπως μπορείτε να προωθήσετε αυτήν ή σχετική επιστολή στους ιθύνοντες? Αν είχα μια θέση στις δημοτικές - περιφερειακές αρχές θα τους είχα γίνει στενός κορσές για να λάβει το θέμα την πρέπουσα δημοσιότητα και να δοθεί λύση σ' αυτό το πρόβλημα που το θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό.
E.Λαουτάρη
Μήπως μπορείτε να προωθήσετε αυτήν ή σχετική επιστολή στους ιθύνοντες? Αν είχα μια θέση στις δημοτικές - περιφερειακές αρχές θα τους είχα γίνει στενός κορσές για να λάβει το θέμα την πρέπουσα δημοσιότητα και να δοθεί λύση σ' αυτό το πρόβλημα που το θεωρώ πάρα πολύ σημαντικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας. "blog AMFIKLIA"
Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο.
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια με υβριστικό, συκοφαντικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα διαγράφονται άμεσα.
To "blog AMFIKLIA" δεν υιοθετεί τις απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.