Παρασκευή 4 Μαΐου 2018

ΓΕ Λύκειο Αμφίκλειας-Το εικονογραφημένο παραμύθι μας

Το εικονογραφημένο παραμύθι μας!!!

Σύντομη περιγραφή της δράσης μας: Στα πλαίσια των γνωστικών αντικειμένων της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στα τρία τμήματα του Γενικού Λυκείου Αμφίκλειας (Α, Β1, Β2) με στόχους την κριτική, συνειδητή και λελογισμένη χρήση του διαδικτύου, την καλλιέργεια δεξιοτήτων από τους μαθητές τέτοιων που χρήζει η εποχή μας (δημιουργική σκέψη-αποκλίνουσα-συγκλίνουσα σκέψη, ψηφιακός, κριτικός και διαπροσωπικός-κοινωνικός γραμματισμός), αλλά και κάνοντας όλους μας κοινωνούς γραμματισμών όπως αυτών του οπτικού και καλλιτεχνικού  γραμματισμού, διενεργήθηκαν οι εξής παρακάτω δράσεις.
Αρχικά στη Νεοελληνική Γλώσσα συζητήθηκαν οι παράμετροι χρήσης και κατάχρησης του διαδικτύου κυρίως από τους εφήβους. Κατατέθηκαν προσωπικές μαρτυρίες και βιώματα καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι στη χρήση του διαδικτύου «πρέπει» να υπάρχουν όρια και να μην χάνουν οι άνθρωποι την πολύτιμη προσωπική επαφή που είναι και το χαρακτηριστικό που τους ξεχωρίζει.
Παράλληλα, μέσα από το μάθημα της Νεοελληνικής Λογοτεχνίας, ασκήθηκαν οι μαθητές/τριες σε παραδείγματα δημιουργικής γραφής, εντοπίζοντας χαρακτηριστικά γνωρίσματα του ιδιαίτερου κειμενικού είδους του παραμυθιού και τη χρήση της αλληγορίας για το οποίο κέρδισε και έπαινο.
Δείτε το εδώ

ΕΠΑΙΝΟΙ:
‘’ΤΟ ΔΙΧΤΥ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΕΙ’’
Γενικό Λύκειο Αμφίκλειας Φθιώτιδας
Τάξη Α’ και Β’
Υπεύθυνος Καθηγητής: Καλογερά Στέλλα, Κουτσικούρη Μαρία, Βοϊβόντα Θεοδώρα
Μαθητές που συμμετείχαν: Ηλιάνα Μερκούρη, Κωνσταντίνα Κέφου, Κωνστάντζα Κοβάτση, Χρύσα Λιάλλιου, Αρμέλα Χότζα, Φένια Μπαθρά, Μαρία Ρεστέμη, Κατερίνα Βαφειά, Χριστίνα Στρωτού, Αντώνης Πανουργιάς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας. "blog AMFIKLIA"

Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο.
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια με υβριστικό, συκοφαντικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα διαγράφονται άμεσα.
To "blog AMFIKLIA" δεν υιοθετεί τις απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.