ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Κύριε Πρόεδρε
Σε λίγες ημέρες το σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα παρακάμπτει τον ορεινό όγκο Παρνασσού-Οίτης και μέσω της νέας χάραξης του Καλλιδρόμου θα κατευθύνεται βόρεια......
Κάθε μεγάλο έργο που βελτιώνει τις μεταφορές στην πατρίδα μας, τις περισσότερες φορές βελτιώνει και την ποιότητα ζωής των πολιτών και από την άποψη αυτή είμαστε ικανοποιημένοι.
Ωστόσο αντιλαμβανόμαστε σαν ισχυρό τον κίνδυνο να εγκαταλειφθεί η σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέας – Λιανοκλαδίου, μετά από 110 χρόνια συνεχούς λειτουργίας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, πως ο σιδηρόδρομος στο ορεινό τμήμα που σας περιγράφουμε , εξυπηρετεί μονοπωλιακά την περιοχή μας, δεδομένης της απουσίας του ΚΤΕΛ και της μεγάλης απόστασης της περιοχής μας από την εθνική οδό. Αυτό σημαίνει πρακτικά πως πάνω από 20 Δήμοι και Κοινότητες της περιοχής μας, ίσως μείνουν χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, τόσο προς Αθήνα όσο και προς Λαμία-Θεσσαλονίκη.
Σ’ αυτή την πολύ δύσκολη εποχή για όλους τους Έλληνες, κατανοείτε πως είναι σχεδόν αδύνατο οι πολίτες μας, να καταβάλλουν οικονομικό αντίτιμο έως Τιθορέα, μεγαλύτερο από το σιδηροδρομικό κόμιστρο έως Αθήνα, για να χρησιμοποιήσουν το τραίνο από την νέα χάραξη.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα εξετάσετε το αίτημά μας με θετικό πνεύμα και σαν σιδηροδρομικός με ανάλογη ευαισθησία , για να συνεχίσουν οι κάτοικοι της περιοχής μας να εξυπηρετούνται από το τραίνο.
Για τον Εκπολιτιστικό Σύλλογο Μπράλου
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Ανδριτσόπουλος Γεώργιος
Την παραπάνω επιστολή προσυπογράφουν:
1. Για την τοπική κοινότητα Μπράλο Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Καρμίρης Ηλίας
2. Για τον Δήμο Δελφών Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Ανδρεοπούλου Μαίρη
3. Για τον Δήμο Αμφίκλειας-Ελάτειας Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Γώγος Γεώργιος
Κύριε Πρόεδρε
Σε λίγες ημέρες το σιδηροδρομικό δίκτυο Αθήνας – Θεσσαλονίκης θα παρακάμπτει τον ορεινό όγκο Παρνασσού-Οίτης και μέσω της νέας χάραξης του Καλλιδρόμου θα κατευθύνεται βόρεια......
Κάθε μεγάλο έργο που βελτιώνει τις μεταφορές στην πατρίδα μας, τις περισσότερες φορές βελτιώνει και την ποιότητα ζωής των πολιτών και από την άποψη αυτή είμαστε ικανοποιημένοι.
Ωστόσο αντιλαμβανόμαστε σαν ισχυρό τον κίνδυνο να εγκαταλειφθεί η σιδηροδρομική γραμμή Τιθορέας – Λιανοκλαδίου, μετά από 110 χρόνια συνεχούς λειτουργίας. Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε, πως ο σιδηρόδρομος στο ορεινό τμήμα που σας περιγράφουμε , εξυπηρετεί μονοπωλιακά την περιοχή μας, δεδομένης της απουσίας του ΚΤΕΛ και της μεγάλης απόστασης της περιοχής μας από την εθνική οδό. Αυτό σημαίνει πρακτικά πως πάνω από 20 Δήμοι και Κοινότητες της περιοχής μας, ίσως μείνουν χωρίς συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση, τόσο προς Αθήνα όσο και προς Λαμία-Θεσσαλονίκη.
Σ’ αυτή την πολύ δύσκολη εποχή για όλους τους Έλληνες, κατανοείτε πως είναι σχεδόν αδύνατο οι πολίτες μας, να καταβάλλουν οικονομικό αντίτιμο έως Τιθορέα, μεγαλύτερο από το σιδηροδρομικό κόμιστρο έως Αθήνα, για να χρησιμοποιήσουν το τραίνο από την νέα χάραξη.
Θέλουμε να πιστεύουμε ότι θα εξετάσετε το αίτημά μας με θετικό πνεύμα και σαν σιδηροδρομικός με ανάλογη ευαισθησία , για να συνεχίσουν οι κάτοικοι της περιοχής μας να εξυπηρετούνται από το τραίνο.
Για τον Εκπολιτιστικό Σύλλογο Μπράλου
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ
Ανδριτσόπουλος Γεώργιος
Την παραπάνω επιστολή προσυπογράφουν:
1. Για την τοπική κοινότητα Μπράλο Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Καρμίρης Ηλίας
2. Για τον Δήμο Δελφών Η ΑΝΤΙΔΗΜΑΡΧΟΣ Ανδρεοπούλου Μαίρη
3. Για τον Δήμο Αμφίκλειας-Ελάτειας Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ Γώγος Γεώργιος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας. "blog AMFIKLIA"
Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο.
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια με υβριστικό, συκοφαντικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα διαγράφονται άμεσα.
To "blog AMFIKLIA" δεν υιοθετεί τις απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.