1915 , Ελληνικοί Σιδηρόδρομοι
Τότε που η γραμμή τέλειωνε στο Παπαπούλι (Πρώην Καραλή Δερβέν) λίγο μετά την κοιλάδα των Τεμπών, στη Θεσσαλία, στον τότε τερματικό σταθμό του ελληνικού σιδηρόδρομου. Μέχρι το 1912 εκεί ήταν τα σύνορα της Ελλάδας με την Οθωμανική Αυτοκρατορία.
Αθήνα - Δαδί 5 ώρες περίπου.
1920, Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους (Σ.Ε.Κ.)
Αθήνα - Δαδί 5 ώρες και 32 λεπτά η Ταχεία αμαξοστοιχία, 6 ώρες και 23 λεπτά η Απλή!
Δαδί – Θεσσαλονίκη 10 ώρες και 15 λεπτά η Ταχεία αμαξοστοιχία, 16 ώρες και 15 λεπτά η Απλή!
1970 , Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους (Σ.Ε.Κ.)
Αθήνα - Αμφίκλεια 3 ώρες περίπου, με ανταπόκριση αυτοκίνητου για μετάβαση από την πόλη προς το σταθμό και από το σταθμό στην πόλη!
1989-90 , Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ)
Αμφίκλεια προς Αθήνα 9 δρομολόγια και από Αθήνα 6 δρομολόγια, καθημερινά
1994-95, Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ)
Αμφίκλεια προς Αθήνα 8 δρομολόγια και από Αθήνα 8 δρομολόγια, καθημερινά
Αθήνα - Αμφίκλεια 3 ώρες περίπου, με ανταπόκριση αυτοκίνητου για μετάβαση από την πόλη προς το σταθμό και από το σταθμό στην πόλη!
1989-90 , Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ)
Αμφίκλεια προς Αθήνα 9 δρομολόγια και από Αθήνα 6 δρομολόγια, καθημερινά
1994-95, Οργανισμός Σιδηροδρόμων Ελλάδας (ΟΣΕ)
Αμφίκλεια προς Αθήνα 8 δρομολόγια και από Αθήνα 8 δρομολόγια, καθημερινά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας. "blog AMFIKLIA"
Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο.
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια με υβριστικό, συκοφαντικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα διαγράφονται άμεσα.
To "blog AMFIKLIA" δεν υιοθετεί τις απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.