Συνέβη λίγο μετά τις 7:00' το απόγευμα της Κυριακής στην Κάτω Τιθορέα.
Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες και την ώρα που νταλίκα με τούρκικες πινακίδες, διέσχιζε την σιδηροδρομική διάβαση, εμβολίστηκε στο πίσω μέρος από την αμαξοστοιχία "intercity 59" που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αθήνα.
Το τρένο παρέσυρε το βαρύ όχημα για λίγα μέτρα με την μηχανή του να βγαίνει εκτός γραμμής.
Από τη σύγκρουση δεν υπήρξαν τραυματισμοί, ωστόσο οι περίπου 300 επιβάτες της αμαξοστοιχίας θα ταλαιπωρηθούν προκειμένου να φτάσουν στον προορισμό τους, και ενδεχομένως η μεταφορά τους να γίνει με λεωφορεία.
Η κυκλοφορία στον σιδηροδρομικό άξονα έχει διακοπεί.
Δεν υπήρξαν τραυματισμοί στους επιβάτες και στο προσωπικό της αμαξοστοιχίας.
Λόγω του συμβάντος, διεκόπη προσωρινά η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, στο τμήμα μεταξύ Λειανοκλαδίου και Τιθορέας, καθώς η μηχανή της αμαξοστοιχίας μετά τη σύγκρουση βρέθηκε εκτός τροχιάς και πιθανότητα υπήρξε στρέβλωση της γραμμής η οποία θα ελεγχθεί.
Οι επιβάτες τις αμαξοστοιχίας I/C59 μεταφέρθηκαν με λεωφορεία στο σταθμό της Τιθορέας και από εκεί θα συνεχίσουν το ταξίδι τους με άλλη αμαξοστοιχία.
ια τους επιβάτες που ξεκινούν από την Αθήνα από απόψε με προορισμό τη Θεσσαλονίκη ή αντίστροφα από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα, θα γίνεται μετεπιβίβαση σε λεωφορεία στο τμήμα μεταξύ Λιανοκλαδίου – Τιθορέας με πιθανή πολύωρη καθυστέρηση, έως ότου αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργιά της γραμμής από τα συνεργεία του ΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ.
Σημειώνεται ότι στο τμήμα αυτό της σιδηροδρομικής γραμμής όπου σημειώθηκε η σύγκρουση η γραμμή είναι μονή και διασχίζει δύσβατες ορεινές περιοχές.
Με επόμενη ανακοίνωση της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ενημερώσει για την αποκατάσταση των προβλημάτων στη σιδηροδρομική γραμμή».
Κάτω από αδιευκρίνιστες συνθήκες και την ώρα που νταλίκα με τούρκικες πινακίδες, διέσχιζε την σιδηροδρομική διάβαση, εμβολίστηκε στο πίσω μέρος από την αμαξοστοιχία "intercity 59" που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη - Αθήνα.
Το τρένο παρέσυρε το βαρύ όχημα για λίγα μέτρα με την μηχανή του να βγαίνει εκτός γραμμής.
Από τη σύγκρουση δεν υπήρξαν τραυματισμοί, ωστόσο οι περίπου 300 επιβάτες της αμαξοστοιχίας θα ταλαιπωρηθούν προκειμένου να φτάσουν στον προορισμό τους, και ενδεχομένως η μεταφορά τους να γίνει με λεωφορεία.
Η κυκλοφορία στον σιδηροδρομικό άξονα έχει διακοπεί.
Η επίσημη ενημέρωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη σύγκρουση στην Τιθορέα
«Σήμερα (Κυριακή) και ώρα 19:17 η αμαξοστοιχία I/C59 που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη – Αθήνα με 300 επιβάτες, λίγο πριν την άφιξη της στο σταθμό της Τιθορέας συγκρούστηκε με φορτηγό όχημα, το οποίο παραβίασε φυλασσόμενη ισόπεδη διάβαση με αυτόματα συστήματα.Δεν υπήρξαν τραυματισμοί στους επιβάτες και στο προσωπικό της αμαξοστοιχίας.
Λόγω του συμβάντος, διεκόπη προσωρινά η σιδηροδρομική γραμμή Αθήνας – Θεσσαλονίκης, στο τμήμα μεταξύ Λειανοκλαδίου και Τιθορέας, καθώς η μηχανή της αμαξοστοιχίας μετά τη σύγκρουση βρέθηκε εκτός τροχιάς και πιθανότητα υπήρξε στρέβλωση της γραμμής η οποία θα ελεγχθεί.
Οι επιβάτες τις αμαξοστοιχίας I/C59 μεταφέρθηκαν με λεωφορεία στο σταθμό της Τιθορέας και από εκεί θα συνεχίσουν το ταξίδι τους με άλλη αμαξοστοιχία.
ια τους επιβάτες που ξεκινούν από την Αθήνα από απόψε με προορισμό τη Θεσσαλονίκη ή αντίστροφα από τη Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα, θα γίνεται μετεπιβίβαση σε λεωφορεία στο τμήμα μεταξύ Λιανοκλαδίου – Τιθορέας με πιθανή πολύωρη καθυστέρηση, έως ότου αποκατασταθεί η ομαλή λειτουργιά της γραμμής από τα συνεργεία του ΟΣΕ και της ΕΕΣΣΤΥ.
Σημειώνεται ότι στο τμήμα αυτό της σιδηροδρομικής γραμμής όπου σημειώθηκε η σύγκρουση η γραμμή είναι μονή και διασχίζει δύσβατες ορεινές περιοχές.
Με επόμενη ανακοίνωση της η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ενημερώσει για την αποκατάσταση των προβλημάτων στη σιδηροδρομική γραμμή».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας. "blog AMFIKLIA"
Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο.
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια με υβριστικό, συκοφαντικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα διαγράφονται άμεσα.
To "blog AMFIKLIA" δεν υιοθετεί τις απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.