Τετάρτη 8 Οκτωβρίου 2014

Πρόσβαση στους λογαριασμούς της ΔΕΗ με ένα «κλικ»

Η νέα ηλεκτρονική υπηρεσία «e-bill info» διευκολύνει την εξυπηρέτηση των καταναλωτών

H ΔΕΗ, συνεχίζοντας να εξελίσσει διαρκώς τις υπηρεσίες της για την ολοένα και καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών, δημιούργησε την on-line υπηρεσία «e-bill info».

Μέσω της υπηρεσίας αυτής, ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα οποιαδήποτε στιγμή, από όπου και αν βρίσκεται, να ενημερωθεί για το λογαριασμό του, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, έχοντας απλώς πρόσβαση στο ίντερνετ.

Με τη νέα υπηρεσία e-bill info της ΔΕΗ παρέχεται η δυνατότητα άμεσης πρόσβασης σε όλους τους λογαριασμούς του τελευταίου 12μήνου, είτε αφορούν οικία, είτε εξοχική κατοικία ή επιχείρηση κλπ., με μία μόνο εγγραφή.

Βοηθά επίσης την ταχεία αρχειοθέτηση των λογαριασμών, δημιουργώντας ένα πλήρες ηλεκτρονικό αρχείο για την παρακολούθηση της εξέλιξης και μεταβολής των χρεώσεων, ανά πάσα στιγμή.

Επιπλέον η υπηρεσία e-bill info διευκολύνει ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών που έχουν χάσει, για κάποιο λόγο, το λογαριασμό τους, αφού τώρα πια δε χρειάζεται να επισκεφτούν κάποιο κατάστημα για εκτύπωση του λογαριασμού τους, αλλά αυτό μπορεί να γίνει εύκολα από το σπίτι ή το γραφείο, μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας, εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο.

Άλλο ένα πλεονέκτημα της υπηρεσίας e-bill info είναι ότι ο καταναλωτής, εφόσον επιθυμεί, την ημέρα έκδοσης του νέου λογαριασμού, μπορεί να ενημερώνεται αυτόματα στην ηλεκτρονική του διεύθυνση για τα βασικά στοιχεία του εκδοθέντος λογαριασμού του και να γνωρίζει πότε θα λάβει τον επόμενο λογαριασμό για καλύτερο οικονομικό προγραμματισμό.

Η εγγραφή στην υπηρεσία e-bill info, για να απολαμβάνει κανείς όλα τα οφέλη που προσφέρει, είναι πολύ απλή. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να μπουν στο www.dei.gr και να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους, όπως και τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής και τον Α/Α λογαριασμού που υπάρχουν στο λογαριασμό τους.

Η υπηρεσία e-bill info αναδεικνύεται σε μια από τις πιο ασφαλείς και λειτουργικές εφαρμογές του είδους που αξίζει κανείς να δοκιμάσει για να απλοποιήσει την καθημερινότητά του και αποτελεί ένα ακόμη βήμα από τη ΔΕΗ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Ευχαριστούμε για το σχόλιο σας. "blog AMFIKLIA"

Το σχόλιό σας θα δημοσιευτεί μετά από έλεγχο.
Παρακαλούμε γράφετε τα σχόλια σας με ελληνικούς χαρακτήρες.
Σχόλια με υβριστικό, συκοφαντικό, προσβλητικό ή ρατσιστικό περιεχόμενο θα διαγράφονται άμεσα.
To "blog AMFIKLIA" δεν υιοθετεί τις απόψεις που εκφράζονται στα σχόλια, καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.